Thursday, July 30, 2009

bulan Ogos...apa yg special

August ..selalu mesti kite teringatkan Hari Merdeka..tp tahun ni ade benda baru yg aku baru tau..Ogos juga bulan utk Minggu Penyusuan Susu Ibu sedunia n bulan myambut ramadhan utk tahun 2009 ni..x sabaq n posa..ap ayg beza posa akan dtg ni..kami akan myambut ber 3..tahun lepas Iman still inside lagi..hihi

Apa yg ku harapkan, posa tahun ni akan dpt aku sempurnkan sebaik mungkin..n mungkin ade sikit cabarn yg aku perlu tempuhi..i'm worried about my bf...semoga Allah sentiasa mempermudahkan niat aku untuk terus menyusukan my lil Iman..byk jg la forum2 dlm tenet n bahan bacaan lain yg aku rujuk utk hadapi bulan puasa akan dtg ni..persediaan la konon..Insyallah...

bulan ni aku ade beli majalah Pa&Ma..mcm2 topik berkaitan breast feeding ni..mcm2 entry la ade dlm majalah tu..rupanye banyak lagi benda2 yg aku x tahu..X pala..yg penting aku akan terus cari ilmu2 berkaitan untk mantapkn lagi pengetahuan aku..tp ade satu entry tu yang buat aku betui2 tersentuh..kish sedih yg menimpa parent ni..Najwa nama anaknya..indah nama tu..yg terpaksa menaggung derita akibat kecuaian pengasuhnye..ni la part yang paling aku takuti setiap kali hantr n amik Iman dr taska.."Ya Allah lindungilah anak-anak kecil ini"...Amiinnn..

Ade jg entry dala majalh tu yg citer pasal pengalamn ayah yang sokong wife nye yg bf..so aku betui2 tabik pd golongan ni yg sanggup sama sush membantu..mcm my hubby..thanks a lot sebb sanggup sush payah n support usaha aku selama ni..org yg tolong siapkan susu Iman pagi2 untuk bwk g taska..siapkan botol n cooller bag bawak g opis..tolong wat keje umah..tolong sidai baju..n tolong masak utk bawak bekal kadang2..special menu..Tortilla with Chicken n Cheese..tq sayang...wE loVe u..

Kepada semua ibu2 n bakal ibu..teruskan niat n usaha anda utk susu kan ur baby..Yang penting perlu ade usaha & spirit to bf ur baby..Semoga kite sama2 berjaya..GooD LucK mommies ;)

0 comments:

Post a Comment